Search results
- Základné ekonomické a marketingové pojmy a kategórie
Matúš Jozef ; M Bednárik Jaroslav ; M190
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007 . - 97 s
ISBN 978-80-89220-79-3
ekonomická teória marketing
skriptá
BCI - Scripts and school texts (lectures)
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok - Vplyv externej a internej komunikácie na rozvoj podniku = Influence of the internal and external communication on the company progress : Monotematická práca. Habilitačná práca
Matúš Jozef ; M
Trnava : STU v Bratislave MTF, 2007 . - 166 s.
Habilitačná práca (Doc.) - STU MTF v Trnave, 2007
komunikácia reklama Public Relations marketing
habilitačná prácaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 0 2 - Lingvodidaktické aspekty zastúpenia francúzskych frazém vo vyučovaní francúzskeho jazyka
Matúš Jozef ; M
Philologia V. . s.69-99
článok zo zborníka
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Aktívne počúvanie s porozumením cudzojazyčného ústneho prejavu
Matúš Jozef ; M
Philologia IV. . s.27-44
článok zo zborníka
AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka