Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth stus24607^"
  1. Perceived Organizational Performance in Recruiting and Retaining Employees with Respect to Different Generational Groups of Employees and Sustainable Human Resource Management / aut. Zdenka Gyurák Babeľová, Augustín Stareček, Kristína Koltnerová, Dagmar Cagáňová
    Gyurák Babeľová Zdenka ; 064000  Stareček Augustín ; 064000 Koltnerová Kristína ; 064000 Cagáňová Dagmar ; 064000
    Sustainability [elektronický zdroj] . Vol. 12, iss. 2 (2020), s. 1-23
    generational groups performance relationship retention
    https://www.mdpi.com/2071-1050/12/2/574
    článok z periodika
    ADC - Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  2. Debt management - evaluation of the selected part / aut. Milan Majerník, Jozef Sablik
    Majerník Milan ; 902024  Sablik Jozef ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 14, č. 1 (2018), s. 39-43
    assets creditor relationship
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  3. Quality management as part smart policies of the region - the new mindset in public administration / aut. Renáta Nováková, Katarína Lestyánszka Škůrková
    Nováková Renáta ; 064000  Lestyánszka Škůrková Katarína ; 064000
    Quality makes a difference : . S. 327-335
    quality management smart policy relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  4. Maintaining customer orientation principles into creating longterm lasting relationship with project stakeholders
    Kalinová Gabriela ; R2020 
    Horizonty podnikateľského prostredia. Business Environment Horizons [elektronický zdroj] : . s.99-105
    relationship
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    book

    book

  6. Customer relationship management; differences between theory and practice
    Szabó Peter ; M8700  Vičíková Jaroslava ; M190
    TEAM 2012 : . s.218-220
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  7. Comparative analysis of CRM utilization in conditions of enterprises in Slovakia and Hungary
    Vičíková Jaroslava ; M190  Cibulka Viliam ; M190 Jakab S
    TEAM 2011 : . s.372-375
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. Napodobnenie ľudského hráča v spoločenskej hre
    Burger Roman ; I200  Tvarožek Jozef (škol.) ; I200
    Bratislava : STU v Bratislave FIIT, 2011 . - 56 s
    relationship game hra človek inteligencia interakcia učenie intelligence learning interaction informatika Informatics
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=56795
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FIIT0100
    book

    book

  9. Využitie CRM v telekomunikačnom prostredí
    Divičanová Monika ; E  Medvecký Martin (škol.) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2011 . - 26 s
    zákazník služby CRM vzťahy customer relationship Telekomunikácie Telecommunications
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57032
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    book

    book

  10. Využívaní CRM v průmyslových podnicích v Slovenské Republice
    Vičíková Jaroslava ; M190  Chatrnúchová Lucia ; M4000 Ondrušková Otília ; M190
    Quaere 2011 : . s.597-602
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.