Search results
- Východiská pri zostavení implementácie procesu integrovanej marketingovej komunikácie (IMK) / aut. Vanesa Prajová
Prajová Vanesa ; 064000
Strojárstvo - Strojírenství . Roč. 20, č. 5 (2016), s. 134-135
implementácia marketingová komunikácia
článok z periodika
BDF - Scientific works in others home magazines
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Marketingová komunikácia v priemyselných podnikoch na Slovensku
Vaškovičová Zibrínová Eva ; M4000 Čambál Miloš ; M4000
Fórum Manažéra . Č. 1 (2012), s.61-63
marketingová komunikácia konkurencieschopnosť
článok z periodika
ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Application of trends of marketing communication in industrial enterprises in Slovakia
Vaškovičová Zibrínová Eva ; M4000 Čambál Miloš ; M4000
Quaere 2012 : . s.16-20
vývoj marketingová komunikácia
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Hospodárska kríza je obdobie hľadania nových foriem marketingovej komunikácie
Vaňa Kamil ; M4000 Černá Ľubica ; M4000
Aktuálne otázky ekonomických a humanitných vied ´10. Actual Questions of Economic and Human Sciences ´10 : . s.411-416
marketingová komunikácia hospodárska kríza
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Marketing z pohľadu meniacich sa sociálno ekonomických podmienok
Vaňa Kamil ; M4000 Černá Ľubica ; M4000
Nová ekonomika, nové přístupy? : . s.[5]
marketing marketingová komunikácia
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Možnosti efektívnej marketingovej komunikácie v podmienkach dnešného trhu
Vaňa Kamil ; M4000
Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : . s.199-206
marketingová komunikácia stratégia
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - monografia - Internet a integrovaná marketingová komunikácia
Prajová Vanesa ; M4000 Šalgovičová Jarmila
Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : . s.237-243
marketingová komunikácia internet
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Netradičné formy marketingovej komunikácie
Vaňa Kamil ; M4000
Generácia Y vstupuje na trh práce : . s.82-87
marketingová komunikácia
článok zo zborníka
AFD - Reports at home scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Event marketing ako súčasť podnikovej komunikácie
Vaňová Jaromíra ; M4000
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII : . s.96-99
marketingová komunikácia
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(2) - článok - Factors of Efficiency of the Marketing Communication. Faktory efektívnosti marketingovej komunikácie
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Marketing? Proč ne! : . s.1-4
marketingová komunikácia promotion mix
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka