Search results

Records found: 85  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_auth stus8434 xcla^"
  1. Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z / aut. Matúš Cagala, Dagmar Babčanová
    Cagala Matúš ; 064000  Babčanová Dagmar ; 064000
    DOKBAT 2023 : . S. 92-105
    marketing marketing communication generation Z consumer behaviour
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  2. Propagačné videoklipy SvF o bakalárskych študijných programoch
    Bisták Andrej ; 010270 
    Spektrum : . Roč. 27, č. 7-8 (2021), s. 42-43
    propagácia video marketing bakalárske štúdium priemysel 4.0
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2021-2022/07-08.pdf
    článok z periodika
    GII - Several publications and documents, which are not in any previous category
    I3 - Iný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  3. Vplyv udržateľnej právnej stratégie na tvorbu udržateľnej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch / aut. Martin Császár, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Császár Martin ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000 Sakál Peter ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 16, č. 1 (2020), s. 4-11
    udržateľná právna stratégia stratégia výhra - výhra marketing manažment
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  4. Strategija ustojčivogo razvitija na promyšlennych predprijatijach kak sistemnaja osnova formirovanija ustojčivoj marketingovoj strategii / aut. Martin Császár, Peter Sakál, Jaromíra Vaňová
    Császár Martin ; 064000  Sakál Peter ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
    Problemy funkcionirovanija i razvitija territoriaľnych sociaľno-ekonomičeskich sistem : . S. 1-9
    marketing management sustainable law strategy
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Využitie ohraničenia staveniska vo verejnom priestranstve
    Bisták Andrej ; 010270  Kanková Katarína Horváth Slavomír Antošová Naďa ; 010270
    Eurostav : . Roč. 25, č. 10 (2019), s. 30-32
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba oplotenie
    článok z periodika
    BDF - Scientific works in others home magazines
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article

  6. Marketingová komunikácia aj na stavenisku - prečo nie?
    Bisták Andrej ; 010270  Antošová Naďa ; 010270
    Spektrum : . Roč. 25, č. 1 (2019), s. 23
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2019-2020/01.pdf
    článok z periodika
    GII - Several publications and documents, which are not in any previous category
    GLOB - záznamy, ktoré neprešli globalkami
    article

    article

  7. Benefits of using social networks in integrated marketing communications / aut. Jaromíra Vaňová, Vanesa Prajová, Martina Horváthová, Mária Homokyová
    Vaňová Jaromíra ; 064000  Prajová Vanesa ; 064000 Horváthová Martina ; 064000 Homokyová Mária ; 064000
    Marketing Identity: Digital Mirrors, PT I : . S. 176-185
    communication marketing Security
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  8. New paradigms for education and marketing - Virtual and mixed reality / aut. Erik Kučera, Oto Haffner, Roman Leskovský, Peter Drahoš
    Kučera Erik ; 030400  Haffner Oto ; 030400 Leskovský Roman ; 030400 Drahoš Peter ; 030400
    QUAERE 2018 : . CD-ROM, S. 85-93
    unity engine virtual reality mixed reality eLearning Microsoft HoloLens Mechatronics marketing
    článok zo zborníka
    AFC - Reports at international scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  9. Propagácia a podpora environmentálne vhodných výrobkov ako dôležitá proenvironmentálna aktivita / aut. Miroslav Rusko, Vojtech Kollár
    Rusko Miroslav ; 065200  Kollár Vojtech
    Globálne existenciálne riziká 2018 : . S. 108-122
    environment marketing
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  10. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu / aut. Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000 Sakál Peter ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 12, č. 1 (2016), s. 56-62
    marketing manažment udržateľný rozvoj
    článok z periodika
    ADF - Scientific titles in home not carented magazines and other year-books
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.