Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^stu_us_cat stu236343 xcla^"
  1. Spoločenská zodpovednosť firiem ako súčasť spoločensky zodpovedného marketingu
    Plchová Jana ; R2020 
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.181-187
    corporate social responsibility marketing strategický marketing strategy spoločenská zodpovednosť podnikov
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  2. Analyz ispolzovania trudovych resursov predpriatia
    Bondareva Irina ; R2020  Iľjina Valentina
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.125-131
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  3. Ocenka korporativnogo brenda predprijatija rekreacijonnogo rinka s ispoľzovanijem modeli Mak Kinzi 7S
    Nikolajev Aleksej  Družinina Irina Bondareva Irina ; R2020
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.165-171
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  4. Trend k environmentálne zodpovednejšiemu správaniu a "environmentálna gramostnosť" manažéra
    Špirko Dušan ; R2020 
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.217-223
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  5. Osobitosti metodológie vied o projektovaní
    Šimanovská Tatjana ; R2020 
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.95-103
    článok zo zborníka
    AED - Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article

  6. Využitie marketingovej stratégie vo vybranom podniku
    Zatrochová Monika ; 902024 
    Aktuálne otázky spoločenských a humanitných vied ´11 : . s.225-229
    podnikateľské aktivity stratégia strategy
    článok zo zborníka
    AFD - Reports at home scientific conferences
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    article

    article