Search results
- Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / aut. Eva Hanuláková, a kol
Hanuláková Eva a kol.
1. vyd.
Bratislava Wolters Kluwer 2021 . - 363 s.
ISBN 978-80-571-0438-4
marketing
učebnicaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 0 0 1 0 - Poradenstvo a outsourcing v marketingu
Daňo Ferdinand Hanuláková Eva Vokounová Dana
1. vyd
Bratislava : Ekonóm, 2005 . - 161 s
ISBN 80-225-2109-4
marketing
monografiaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 2 1 0 0 - Firemný imidž : Kultúra. Identita. Dizajn. Komunikácia
Čihovská Viera Lipianska Júlia Hanuláková Eva
Bratislava : Eurounion, 2001 . - 136 s. Tab.,lit
ISBN 80-88984-24-6
technika obchodu marketing riadenie podniku firemná kultúra
monografiaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only FCHPT 1 0 0 0 FEI 0 0 0 1 MTF 2 1 0 0 - Marketing neziskových organizácií
Čihovská Viera Hanuláková Eva Lipianska Júlia Harna István
Bratislava : Eurounion, 1999 . - 200 s
ISBN 80-88984-04-1
nevládne organizácie neziskové organizácie marketing
monografiaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only FEI 0 0 0 1 - Podnikateľská etika. : Prístup-perspektíva-výzva
Hanuláková Eva
Bratislava : Eurounion, 1997 . - 114 s
ISBN 80-85568-79-9
Podnikanie-etika-monografie Etika podnikateľská-monografie
monografiaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only FCHPT 0 0 0 1 MTF 1 0 0 0 - Etika v marketingu / [aut.]Eva Hanuláková
Hanuláková Eva
Bratislava : Eurounion, 1996 . - 123 s
ISBN 80-85568-56-X
marketing etika
monografiaFaculty Available Inaccesible Issued For Request Only MTF 2 0 0 0