- Význam hodnotenia kvality pre komunikáciu so zákazníkmi
Počet záznamov: 1  

Význam hodnotenia kvality pre komunikáciu so zákazníkmi

  1. Údaje o názveVýznam hodnotenia kvality pre komunikáciu so zákazníkmi
    Záhlavie-meno Kusý, Ondrej, 1984- (Autor) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názThe importance of quality communications with customers
    In Quo vadis massmedia, Quo vadis marketing : Zborník z konferencie doktorandov, 11.03.2010 Trnava. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010. -- ISBN 978-80-8105-183-8. -- s.347-355
    Predmet.heslá ekonomika kvality-riadenie
    hodnotenie kvality
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2010
    Odkazy (1) - monografia
    (1) - učebnica
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.