Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s
Údaje o názve Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : Diplomová práca Záhlavie-meno Adamová, Miroslava (Autor) Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006 Fakulta MTF Fyz.popis 86 s príl., 1 CD Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment marketingová stratégia Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info 284M073522 M*DP-6086 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1