Počet záznamov: 1
Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy
Údaje o názve Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy : Diplomová práca Záhlavie-meno Hanuliaková, Mária (Autor) Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006 Fakulta MTF Fyz.popis 65 s príl., 1 CD Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment benchmarking marketingová stratégia Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info 284M073570 M*DP-6127 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1