Počet záznamov: 1
Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy
SYS stu121799 LBL 00000ntm--22000003a-4500 005 20200921112918.7 008 060623s2006----xo------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 044 $a xo 100 1-
$a Hanuliaková, Mária $4 aut $7 stu_us_auth*stu52728 245 1-
$a Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy : $b Diplomová práca 260 $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006 300 $a 65 s $c príl., 1 CD 650 -7
$a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034 650 -7
$a benchmarking $2 estusub $7 stu_us_auth*stus7859 650 -7
$a marketingová stratégia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11333 700 1-
$a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220
Počet záznamov: 1